Un fleac: m-a hackerit!

Publicat pe Actualizat pe


Azi dimineață am fost victima unui atac informatic.
Blogul comicultural.blogspot.ro, în care investisem nu doar extrem de mult timp, dar mai ales suflet și materie cenușiu-grizonată, nu mai există. 
Adresa de mail blogtotum@gmail.com, care îmi permitea accesul la panoul de administrare a blogului, mi-a fost hackerită samavolnic.
Acum, hackerul trimite mailuri de solicitare de bani de la cei aflați în lista mea de contacte, în numele meu. Din fericire, în lista mea de contacte sunt doar oameni destupați la minte.
Deocamdată, atât pot spune.
Lasă un răspuns

