Minunea de la Pro TV

Publicat pe Actualizat pe


Știre-bombă la Pro TV. Un suporter argentinian și-a tatuat pe spinare atât chipul lui Messi, cât și numărul 10, purtat de emblematicul fotbalist. Iar Messi a fost invitat să contemple opera de artă pictată pe flora microbiană tegumentară a fanului. 
 Raluca Arvat, bruneta cu ochi de copil, punctează punctul culminant al știrii:
”Messi a venit să vadă cu ochii lui MINUNEA. . .”
Haa??? WTF??? ”Minunea”?!?!? Un simplu tatuaj pe pielea unui microbist? Que porcaria! Manipulação grosseira! Jornalismo de merda! . . .
M-am hotărât. Mă tatuez și eu. L-am ales pe idolul meu, Ricardo Izecson dos Santos Leite. Microbiștii îl cunosc sub numele de  Kaká.
Vă las pe voi să ghiciți zona anatomică în care o să mi-l tatuez. 
Și-o să îmi vând povestea la Kakánal D. Să nu uit să-i zic cameramanului să-și doteze camera video cu tuburi laparoscopice. Sau cu furtunuri prevăzute cu canule sterilizate.
A constipat
Adrian Scârbu
(Acest pamflet trebuie tratat ca atare. Ca o clismă intelectuală servită pe mintea goală.)
4 gânduri despre „Minunea de la Pro TV

    psi a spus:
    Iulie 23, 2014 la 1:49 pm

    :))))))))))))))))))))) booon. să ne anunţi când apare minunea pă sticlă, daa?

    Apreciază

    dagatha a spus:
    Iulie 23, 2014 la 2:51 pm

    Drace! Tatuaj cu Messi! Și cu Kaka ăsta! (fără accent, ca să îmi iasă și mie pamfletul!)
    Lumea e nebună, zău!
    Eu tot m-am întrebat ce caută o astfel de…„știre” la știrile sportive! Oi fi dereglată sau…înapoiată? N-ar trebui să fie…despre sport????

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Iulie 24, 2014 la 9:30 pm

      ”Gibonii” consumă știri din astea, Dagatha.
      Dar trist e că și eu mă surprind luând loc printre giboni, seară de seară…

      Apreciază

Lasă un răspuns

