(9) Preludiu aerotic

Publicat pe


În șoapte s-a-năsprit tăcerea. Din umbre s-a-ntrupat dorința.

(continuare de AICI.)

 

4 gânduri despre „(9) Preludiu aerotic

    Andreotti a spus:
    Iulie 24, 2014 la 11:51 pm

    Și „din jale s-a-ntrupat Electra”… Parcă așa. Așa și-așa…

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Iulie 26, 2014 la 6:54 pm

      Să fie sănătoasă Electra! Din 5 variante, asta mi-a răspuns cel mai bine la sensul imprimat poveștii în continuare. Poate e greu de crezut, dar am ajuns la forma asta nu datorită lui O’Neill, ci a prins cheag prin văgăunile fanteziei mele. ”În șoapte s-a-năsprit tăcerea” era obligatorie. Iar continuarea a venit de la sine, deși pe ”întrupat” l-am comparat cu ”încarnat”. Dar de ”încarnat” am nevoie într-un vers viitor. Nu mă justific ieftin, doar replic.

      Apreciază

        Andreotti a spus:
        Iulie 26, 2014 la 7:24 pm

        Hei, nu mă urî! Nu am zis nimic! Am jucat 2 ani de zile în piesa asta, aproape zi de zi. Când aud cuvântul „-ntrupare”, ca și așezarea lui în propoziție, conexiunea devine inevitabilă. E adevărat, nu am explicat, dar suna frumos în continuarea gândului tău, bașca, nu au absolut nicio legătură.
        E nevoie să mă scuz? Scuză-mă! A fost departe de mine gâdul care ți-a generat răspunsul.

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          Iulie 27, 2014 la 8:09 am

          Retrage-ți scuzele. Am nevoie de critici, dacă scrierile mele o merită. Și reacționez constructiv, mi s-a întâmplat să modific sau chiar să scot anumite postări ”la sugestia publicului”. Și am rămas mai ”prieten online” decât înainte cu cel care m-a criticat, cine a urmărit celălalt blog al meu știe la cine mă refer. Sunt contaminat de concordia întreținută artificial în restul blogosferei. Scuze eu dac-am părut tăios. Sunt incomod și-mi pare bine. Iar versurile mele s-au îndepărtat de ce aveam eu în intenție, așa că e loc mult de criticat. Și chiar de ignorat.

          Apreciază

Lasă un răspuns

