Litoralmente, plecăm în concediu. . .

Publicat pe Actualizat pe


. . . și trecem și prin Mamaia(mi) Beach, ca să nu ratăm autograful lui (cum să-l botez?): Popeye Ma(ză)rinarul sau Radu SalvaMazăre ? . . .

 

radu-mazare-vrea-sa-il-aduca-pe-actorul-halit-ergenc-suleyman-magnificul-la-carnavalul-de-la-mamaia-18473000
Dom’le, tatuajul ăsta cu mușchiuleț l-am făcut ca să mai distragă atenția de la carisma asta nativă.
Iar maieul e cadou de la Gigi Becali, îl port non-stop, că nu știi când te saltă ăștia, n-ai timp să te mai costumezi și tu ”în tendințe”.

 

Sursa pozei: www.jurnalul.ro

Sursa zâmbetului neforțat: Radu Mazăre, ăl mai primar în ezercițu foncțiunii de la Costanța

În rolul maieului: o predestinată zeghe, din ce în ce mai la modă printre potentați

14 gânduri despre „Litoralmente, plecăm în concediu. . .

    psi a spus:
    August 13, 2014 la 2:17 pm

    mnooo… vai de mamăile tale, ce maiou ți-ai făcut rost! 😀
    să te bucure soarele și să te bântuie odihna. să răsufle cardul ușurat la întoarcerea-ți și să ne duci dorul. la pescăruși, cum unde? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      August 13, 2014 la 2:47 pm

      Întâi: de ce prefer ”maieu”, spre deosebire de franțuzitul tău ”maiou”? Păi, sortimentul ăsta mi-e atât de intim atașat de piele, încât simt nevoia să îl păstrez în forma din bătrâni, mai colocvială – ”maieu”. Și dacă e încă în DEX, o să rămână și-n limbajul meu.
      Apoi: merci de bucuriile ce-mi hărăzești / cardul va sta cuminte în portefeuille ( 🙂 ), căci avem bani peșin, din surse proprii / iar pescărușii ducă-se de pe blocul meu din București, de la etajul 10, unde orăcăie (literalmente, nu litoralmente!) ca niște apucați când ți-e somnul mai dulce, spre zori… dacă prind vreunul pe litoral, îi rup pliscul și-l dau la pisici!

      Apreciază

        psi a spus:
        August 13, 2014 la 3:12 pm

        precum bine știi, „maiou” era ironic, altfel prefer şi eu cuvintele româneşti. 😀
        cum să orăcăie măi pescăruşi în bucureşti? v-au crescut mări în spatele blocului! hai, măăă! v-aţi boierit?

        Apreciat de 2 persoane

    ComiCultural a răspuns:
    August 13, 2014 la 3:18 pm

    Și-au făcut cuiburi pe mai multe blocuri, probabil în așteptarea mansardării 🙂 . Sunt pescăruși la București și iarna, am o poză cu zeci de pescăruși dându-se pe ghețușul Dâmboviței.
    Nu e deplasat să zici ”maiou”, puteai să fii și serioasă, eu doar am simțit nevoia să comentez.

    Apreciază

      psi a spus:
      August 14, 2014 la 9:34 pm

      serioasă la aşa postare? meri la mare, omule! io mă topesc în blana-mi! hââââââââââââââ…..

      Apreciază

    iulicika a spus:
    August 14, 2014 la 11:48 pm

    Esti un maestru al jocurilor de cuvinte 🙂

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      August 15, 2014 la 10:11 am

      Mai mult formă, puțin conținut. E vară, mi-e lene să gândesc 🙂 . Deocamdată, mă bălăcesc într-o maree de cuvinte îmbârligate.

      Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      August 15, 2014 la 11:53 am

      Ar fi trebuit să-ți mulțumesc, dar niciodată n-am știut să gestionez echilibrat laudele. Deși am încercat din răsputeri 🙂

      Apreciază

        iulicika a spus:
        August 15, 2014 la 1:03 pm

        Nu ai pt ce. Mai mult eu am sa-ti multumesc pt interventiile benefice pe blogul meu

        Apreciază

Lasă un răspuns

