Tac de nu mă mai opresc

Publicat pe Actualizat pe


Am citit gluma asta cu neopritul din tăcere într-un almanah ”Perpetuum comic” din anii ’80.

Dincolo de haioșenia ardelenismului, formularea e de-a dreptul poetico-filosofică. A nu te mai opri dintr-o inacțiune, din omisiunea de ”a face” ceva – seamănă cu un balans introvertit deasupra unei prăpăstii numite Sine. Sinele, ca vid de inspirație.

În cazul meu, deocamdată, Viața personală bate Blogul. Pe termen nedeterminat.

–––––––––––––––

Postare cu adresă implicită către Psi & SofiArt, față de care sunt dator cu o analiză aprofundată a filmului ”Wild Strawberries”. (Plus datoria față de Blogul însuși. Și față de orice alt/altă însuși/însăși care mai trece prin  acest loc încremenit în necuvântare.)

Deocamdată, mă aflu într-o ”aprofundătură” dpdv al timpului personal. Remediabilă.

5 gânduri despre „Tac de nu mă mai opresc

    psi a spus:
    Septembrie 25, 2014 la 12:23 pm

    şăzi blând. şi fă ce ai de făcut, important e să fie bine. 🙂
    fragii ăia i-om lua la desert şi mai la iarnă, buni şi atunci.

    şi…. puteai să dai un mail. am fi priceput şi aşa, de fapt eu bănuiam că eşti alergat de realităţi.

    ma belle, toate bune la blana lu matalii? 😀

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Septembrie 27, 2014 la 10:19 am

      No mail. Ce începe public trebuie să continuie public.
      Între timp, mi-am dat seama că vreau să fac și un preambul la ”Wild S…”. Cu cât intram mai adânc în poveste, cu atât se nășteau în mine nevoi noi. Un film e un univers, dacă îl privești din toate unghiurile posibile. Asta, dacă și autorul l-a creat din mai multe perspective.

      Apreciază

    Andreotti a spus:
    Septembrie 25, 2014 la 4:16 pm

    În cazul tău, cantonarea în tăcere nu este rodul vidului de inspirație, ci sinele real îl bate pe sinele virtual. Ca timp, nu ca tăceri. Hmmm, greu de păstrat un echilibru, nu?!
    Altfel, sunt convinsă că sinelui real nu-i mai tace gura 🙂

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Septembrie 27, 2014 la 10:34 am

      Accept și o asemenea interpretare. Cu precizarea că Sinele real nu e atât de guraliv precum bănuiești. Iar echilibrul e de dorit, doar dacă vorbim despre psihic. Restul se rezolvă, chiar dacă oscilăm periodic din ups în downs…

      Apreciază

        Andreotti a spus:
        Septembrie 30, 2014 la 9:08 pm

        Eh, nu o accepta dacă nu te reprezintă :))

        Nu bănuiam nimic. Încercam doar.. 😉

        Apreciază

Lasă un răspuns

