ContraVocea României. Din categoria ”Sunt un tabloidiot!”

Publicat pe Actualizat pe


Mă uitam la Vocea României și parcă nu-mi venea să-mi cred dioptriilor. O damesă bine-rău, cu forme de asistentă TV, dar verbalizare de divă intelectuală, ne introducea în atmosfera conspirativă a unei surprize. Urma să bată la ușa aspirantei Ramona Anca Popa, să-i dea vestea cea mare: ”Ai fost aleasă să participi la Vocea României, bucură-te ca un copil cu corp de femeie de 35 de ani”!

Figura reporteriței mi-era cunoscută, dar parcă o știam din alt film. Era ca și cum mi-ar fi imposibil, tematic, să o recunosc pe principesa Margareta, filmată nu la o sindrofie regală, ci la o descindere-fulger la Domeniul Coroanei Segarcea, evitând elegant noroaiele oltenești și anunțând cu damf și trâmbițe premierea vreunei Tămâioase la un concurs internațional de vinuri.

( Ca să revin în lumea oamenilor simpli – nu vi s-a întâmplat să nu recunoașteți vânzătoarea din colț întâlnită la un spectacol la Sala Palatului, din cauză că n-o puteți disocia de mediul ei natural plin de produse de panificație și de patiserie? . . . Să vă mai zic că mă uitam la administratorul blocului în care stau, la benzinărie, el mă întreba ce mai fac și eu îl întrebam de unde mă cunoaște? . .  ).

Și nu mă înșelam. Asistenta TV era o mondenă cu pedigree. Era Însăși Oana Cuzino, trupeșă ca o albină de-stupată la spirit și gingașă ca o stupoare de toamnă. Tămăduitoarea tuturor bolilor noastre existente și închipuite de la ”Ce se întâmplă doctore” cu semn de întrebare. Căzută în rang de reporteriță de teren la o emisiune de afurisenii muzicale între Moga și Chirilă, respectiv între Loredana și restul bărbaților din universul Pro.

Oana-Cuzino_The-ONE prelucrat comicultural

Și câtă surpriză în ochii concurentei, când deschide larg ușa apartamentului! Și câtă bucurie indusă pe calea emoțiilor de către doctorița de inimi Oana Cuzino ! ”Ați fost admisă la Vocea României!” – și camera face prim-plan, din exteriorul apartamentului, surprinzând ochii aburinzi de lacrimi reținute ai Ramonei. Iar telespectatorii trăiesc empatic surpriza, ca unul! 

Da` știți unde mi s-a rupt mie filmul? Acolo unde se schimbă fulgerător planul și o filmează pe concurentă din interiorul apartamentului. Aceeași surpriză, altă perspectivă. Adicătelea, o a doua echipă de cameramani intrase ninjărește pe geam, se pitulase printr-un cotlon și așteptase prin efracție să apară Oana Cuzino la ușă cu ”informația-surpriză”, ca să filmeze ”în secret” emoțiile din două unghiuri! Iar gazda nici nu-i observase, ea doar se întreba, gospodinărește, ce atâta praf pe bibelourile astea cu sigla Pro TV?!. . .

Ai dracu, ăștia de la Pro TV, mai ortomani ca ăia de la Evenimentul Zilei glorificat de Ion Cristoiu în anii `90 (ai cărui reporteri ajungeau la fața locului înainte să se întâmple fapta)! Fenomenologic, ProTViștii nu doar anticipară, ci și contrafăcură evenimentul!

Am resimțit surpriza disimulată telenovelistic din ochii concurentei ca pe o palmă unsuroasă pe ceafa mea de pitecantrop cu râset de politician (nu spun care). Care sunt io, vită manipulabilă cu cadre potrivite de editorul de imagine!

De fapt, acesta este stilul ”Vocii României” de abordare a tuturor concurenților, nu Oana Cuzino este de vină. Oana este o persoană mai mult decât respectabilă, doar că a picat într-un concept discutabil.

(acest articol este doar o mică pauză de inspirație înainte de analiza filmului ”Wild Strawberries”, căreia îi fac promo de-un veac jumate)

…………………………………………………….

(Notă: Oana Cuzino realizează în continuare emisiunea ”Ce se întâmplă, doctore?”. Așadar, articolul de față este doar o satirizare a posturii sale pasagere de la Vocea României).

Sursa foto: http://www.agentiadepresamondena.com/oana-cuzino-iubire-the-one/oana-cuzino_the-one/ 

9 gânduri despre „ContraVocea României. Din categoria ”Sunt un tabloidiot!”

    psi a spus:
    Septembrie 29, 2014 la 9:31 pm

    deci aşa te ocupi matale în loc să frăguţezi? ahaaa…. te uiţi la tembelizor? apoi să ştii că am rămas făr de … voce! pfaaa….

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Septembrie 30, 2014 la 10:01 am

      Da, și m-am luat și de una dintre cele mai fără de pată doamne din media, ca să îmi atrag antipatii suplimentare. De fapt, am atras atenția că nu Oana Cuzino e atacată, ci conjunctura în care s-a manifestat.
      Nu am stare de fragi. Nu am stare nici de blog, dar din când în când, energiile negative mă scot la suprafață. Și nu pot scrie despre Bergman cât timp sunt învelit într-o stare de spirit negativă.

      Apreciază

    SofiArt a spus:
    Septembrie 30, 2014 la 10:02 am

    Io am rămas fără floricele și bine-am făcut. Noroc c-am plecat și io urechea la unii mai învățați ca mine care mi-au zis că floricelele merg numa’ cu bere, nu cu fragi sălbatici cum m-ați îmbrobodit voi. Cine s-o mai înhăita cu asemenea specimene, ca mine să pățească!

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Septembrie 30, 2014 la 10:17 am

      Floricică, Floricea,
      Fragii de mi-oi degusta,
      N-oi mai bea nici pic de bere,
      Cu sau fără floricere!…
      …ca să rimeze, că-s pe fugă și n-am.

      Apreciat de 2 persoane

      psi a spus:
      Septembrie 30, 2014 la 5:10 pm

      ma belle. da crezi că îţi stă bine cu floricele şi făr de noi? haaa?
      las măi că s-or coace şi fragii ăia. cândva.
      tocmai ce am rezistat unor atacuri de hackeri astăzi… mă şi mir că mai ştiu a tasta. biata mea bloagă….

      Apreciază

        SofiArt a spus:
        Septembrie 30, 2014 la 6:38 pm

        Dear, nu știu când s-or coace că mi s-au lungit urechile de așteptare. Nici floricele nu pot să-mi mai atârn de dânsele. 😀 Eu mi-s pofticioasă rău și dacă stimabilul nu îi coace forțat, eu nu mai rabd pân’ la primăvară. Mă mut la altă tarabă, chit că-i iau cu suprapreț și mai puțin zemoși decât ai dânsului. 😛
        Sper că ai salvat bloaga pân’ la ultimul cuvințel. Îmi pare tare rău de cele întâmplate 😦

        Apreciază

    psi a spus:
    Octombrie 1, 2014 la 2:21 pm

    ma belle, ai răbdare. ştii tu că miai e maestru în coaceri şi descoaceri. mai mult decât lungitul peltelei ăsteia de fragi pe mine mă sparie negreala de care vorbeşte. 😦
    bloaga are backup… acum evaloăm… să vedem ce-au stricat, dacă… şi apoi reaşezăm ce-a gândit mâţu… dar de venit, viu eu pe la voi cât mi-e şandramaua beteagă.

    Apreciază

      SofiArt a spus:
      Octombrie 1, 2014 la 3:13 pm

      Fără negreală, creatorii de frumos cred că ar scrie doar opere invizibile sau insipide. Puțină dramă sună bine în viața oricărui artist. În ceea ce mă privește, te aștept cu mare drag și cu ditai stacana de cafea. Tu repară degrabă coliba!

      Apreciază

        ComiCultural a răspuns:
        Octombrie 7, 2014 la 11:11 am

        No, dragilii MoșCulturalului, mi-s prin preajmî, ia, cu ploaia asta, saracan di mini (mini di diamanti, coșcogea zăcămintilii!) – m-oi aduna în fața lieptopisățului ș-oi diepăna impresii frăjezitor de salbatișii… Mulțămiesc de rabdarii …

        Apreciază

Lasă un răspuns

