ÎnCHIPuiri

Publicat pe


la început, a fost un comment plasat la rebellearte /

apoi, m-am gândit să nu-l las doar acolo, că-i stă bine și blogului meu cu o

pre-depresie satirică

 

Un chip înmobilat de corp

Mi-a dezlipit de văz privirea.

Orbecăi ca un cârtiț-corb:  

Nu-i chip să-mi descifrez orbirea!…

 

O chipeșă de columbea

Mi-a-nțelenit sufletiubirea.

Apoi s-a sublimat în stea!. . .

Nu-i chip să-mi rostui fericirea!. . .

 

O chiparoasă demoazea

Cât zici ”condur” mi-a prins visarea,

Mimând cu fundul o bezea. . .

Nu-i chip. Nu-i corp. Nu-i suflet. E uitarea.

13 gânduri despre „ÎnCHIPuiri

    psi a spus:
    Octombrie 9, 2014 la 5:12 pm

    o, la, laaaa…. ce chip de mâţ mirat şi zâmbăreţ mi-am efectuat citindu-te!!!
    știi ce-mi vine în minte acum, uite-așa dintr-o dată? şi fără legătură…. n’oublie jamais a lui joe cocker.

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 10, 2014 la 9:45 am

      Ce frumos sună în franceză ”n’oublie jamais” … și ce ciudat sună Cocker în engleză … și nu mă refer la rasa canină 🙂

      Apreciat de 1 persoană

    Andreotti a spus:
    Octombrie 9, 2014 la 5:18 pm

    Ridic doo dește la CHIPiu, în semn d’onor 😉

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 10, 2014 la 10:04 am

      Eu zic că e un pic șontâcăită versificația, dar ca să comprimi amatorist niște idei bicisnice în versuri scurte, rimate, ritmate și puține, e nevoie de timp pentru frământare creieristică. Și timpul nu e produsul cel mai întâlnit în debaralele mele supraîncărcate.

      Apreciază

        Andreotti a spus:
        Octombrie 13, 2014 la 6:28 pm

        Mi-ar plăcea, într-o bună zi, să găsesc la tine scris ceva atât de lax în exprimare și/sau versificație, încât să leșin pur și simplu de uimire. Pe bune?? Adică, îți înțeleg perfect nevoile perfecțiunii (nah! te mint!), dar exceptând permanenta competiție cu tine însuți, cu cine te mai „lupți” pe-aici și nu știu eu?? Ah, cu timpul :))))

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          Octombrie 13, 2014 la 6:39 pm

          Știu, aduc scuze derizorii, mai degrabă ar trebui să-mi învinovățesc dispoziția…
          Uite, să zic: aș fi modificat strofa cu ”sufletiubirea”, dar nu mai am starea de atunci. Și o las cum a picat. Probabil așa e mai bine, anyway.

          Apreciază

            Andreotti a spus:
            Octombrie 13, 2014 la 6:55 pm

            Nu m-ai înțeles. Nu făceam referire la nu știu ce scuze derizorii…eu nu am perceput nicidecum așa, asta este altă poveste.
            Făceam referire la dorința ta (deloc nebună!) de a ieși totul perfect, bine rimat, bine ritmat, bine-mperecheat, șamd. Fac referire la tocmai la ce mi-ai răspuns acum. Tu, în continuare, găsești că (încă) ai mai putea modifica un vers. Aici, acolo, la postarea aceasta, la alta din urmă și tot așa. Vroiam (încă mai vreau:) să văd o postare care e lăsată să cadă în pagină, exact așa cum a curs ea din tine, fără semne de punctuație, fără paragrafe definite, fără cosmetizări de ordin estetic și lexical, fără cap și fără coadă…că așa ți-a fost ție dispoziția! 😉 Uneori, așa e mai bine, anyway…

            Apreciază

              ComiCultural a răspuns:
              Octombrie 13, 2014 la 7:05 pm

              Păi poezela asta e destul de nefinisată, că am conceput-o în vreo juma de oră, la birou. De aceea a și rămas ”sufletiubirea” aia acolo, că nu mi-a venit altceva pe moment. Și textele de la Duzina de cuvinte, Psiluneala sau Gând din cuvânt (când mai participam la așa ceva) erau destul de spontane, urmare a unor frământări intensive, e adevărat… atunci, însă, aveam mai mult timp…
              Dar să știi că pot face și texte finisate care să pară spontane 🙂

              Apreciază

                Andreotti a spus:
                Octombrie 13, 2014 la 7:10 pm

                Ha! Ai rezumat bine: tu poți face texte finisate care să PARĂ că sunt spontane. Eu vreau să fie unul SPONTAN care să pară finisat 😉
                Bine, tu nu trebuie să ții cont de nimic, darămite de mine…
                Și din textele mai vechi, cele înșirate de tine, nu poți nega că nu le-ai avut sub lupa perfecțiunii până la apăsarea butonului de „publish”! 🙂

                Apreciază

                  ComiCultural a răspuns:
                  Octombrie 13, 2014 la 7:26 pm

                  Ei, aici nu pot replica decât astfel – mi s-a întâmplat des să mă întorc și după o săptămână pentru modificări. Și aș reface vreo 50% din textele deja publicate, dar deja o dau în patologic…

                  Apreciat de 2 persoane

    Dan a spus:
    Octombrie 11, 2014 la 9:18 pm

    „Mimând cu fundul o bezea” ??? My friend, tu nu ai nicio şansă să te mai faci bine …

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 12, 2014 la 11:42 am

      Păi n-am avut altă ”mimă” :).
      Iar cu binele am următoarea relație: dacă eu nu-l fac nimănui, nu mi-l ”fac” nici eu pe mine!… Cred că gramatica asta a mea ar trebui predată la Fuckultate……

      Apreciază

Lasă un răspuns

