Singurul Adevăr Absolut(izat) despre Campaniile Electorale din România:

Publicat pe Actualizat pe


În România,

de 24 de ani,

există doar două deformațiuni politice:

Puterea și Opoziția.

Interschimb-abile,

interșantaj-abile

abomin-abile

și

mai ales

confund-abile.

 

( pentru varianta lungă a acestui articol aștept

250.000 de likeuri

de la cetățenii cu drept de VETO)

(CONTINUARE AICI)

32 de gânduri despre „Singurul Adevăr Absolut(izat) despre Campaniile Electorale din România:

    psi a spus:
    Octombrie 29, 2014 la 6:53 pm

    :)))))) aşteaptă, aşteaptă…

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 29, 2014 la 6:58 pm

      am scris la nervi!!!!!!
      dar lucid ca un tăiș de secure letală 🙂

      Apreciază

        psi a spus:
        Octombrie 29, 2014 la 7:11 pm

        tocmai citisem, apropo de securea letală şi tăişul lucind, un articol semnat de alex ştefănescu pe versul eminescian arhicunoscut „adormind de armonia codrubului bătut de gând”. şi mă dezgustase puţin reamintirea contribuţiei lui titu maiorescu în viaţa, opera şi moartea ziaristului devenit postum, poet naţional.
        închizând paranteza îţi spui: ai voie să ai nervu nervos, dacă mergi la vot!
        ab(d)omin-abile,
        incon-fund-abile
        mult dezgusta-bile (bowling)
        250.000 de like-uri să vină fuga-fuguţa la tineeee!

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          Octombrie 29, 2014 la 7:17 pm

          DACĂ S-A-NȚELES CĂ ÎNDEMN LA MERGERE LA URNE, ÎNSEAMNĂ CĂ N-AM FOST EXPLICIT. CONȚINUTUL PLEDEAZĂ CONTRA. EU AM FOST IRONIC CU MERSUL LA VOT. CRED CA PUN GHILIMELE…
          Eminescu să ne judece! 🙂

          Apreciat de 1 persoană

            psi a spus:
            Octombrie 29, 2014 la 7:22 pm

            ştiu că ai fost ironic. eu ştiu. 😀
            mă folosisem de sintagmă doar pentru a închide cercul. ne-a judeca el, eminescu, dar e la fel ca pe vremea lui…. fix la fel.

            Apreciază

              ComiCultural a răspuns:
              Octombrie 29, 2014 la 7:28 pm

              Pfoaaa, acum îmi dau seama: sper că nu se înțelege că cerșesc likeuri!!! Mai bine dezactivam rubrica de likeuri din admin.
              În fine, cine mă cunoaște știe că nu folosesc tertipurile ”electorale” ca să mai adun likeuri pe blog 🙂 🙂 🙂 . Am reacționat pur și simplu la avalanșa de simț civic legată de prezența la vot. Care trebuie să existe, altfel ce ne facem cu cvorumul???

              Apreciază

                ComiCultural a răspuns:
                Octombrie 29, 2014 la 7:50 pm

                Am rezolvat-o. Am scos fraza cu ”Mergeți cu toții la VOT!”. Nici în glumă n-o să mai scriu asta!
                E ”minunat”! Îmi propusesem să nu mai scriu despre nimicuri!!

                Apreciază

                psi a spus:
                Octombrie 29, 2014 la 10:54 pm

                cvorumul poate fi creat, la o adică…. că doar votăm a doua zi după cea a morţilor. 🙂 🙂 🙂

                cine te cunoaşte, ştie. cine crede că aştepţi 250.000 de laicuri… să creadă ce vrea.

                Apreciază

                  ComiCultural a răspuns:
                  Octombrie 30, 2014 la 8:25 pm

                  Morții cu morții, votanții cu votanții!

                  Apreciază

                    psi a spus:
                    Octombrie 30, 2014 la 9:57 pm

                    ne pui pe căprării acuma? şi blănoasele…???

                    Apreciază

                      ComiCultural a răspuns:
                      Octombrie 30, 2014 la 10:00 pm

                      Blănoasele, fie-s indecise, fie-s rebele de la natură! 🙂

                      Apreciază

                      psi a spus:
                      Octombrie 30, 2014 la 10:05 pm

                      de una ştiu sugur că-i rebelă. ailaltă… pervazieră! 😀 😀
                      ce auditoriu!!!!

                      Apreciază

                      kenzaurbo a spus:
                      Octombrie 31, 2014 la 12:25 pm

                      Rebelă și imposibil de domesticit, ca felină, iar dacă mă duc mai incolo, departe, printre nisipuri fierbinți și unghiuri ascuțite, pretinzi și temeneli , da’ pervaziera, ca etimologie dintr-un post despre nimicuri umoristice, mă duce cu gândul la o cercevea de un geam limpede, situat la înălțimea tuturor… gândurilor trecătorilor tăi. 🙂

                      Apreciază

                      psi a spus:
                      Octombrie 31, 2014 la 6:28 pm

                      rebelă, kenza, e maimuța clanului, madam sophie din casa de rebelle arte, pe care eu am poreclit-o cu invidii felinoase făţişe „ma belle”. eu mi-s doară pervazieră…. pe-un pervaz de templu, ce-i drept, acolo m-aş lăsa, tihnită, la soare, în modestia-mi proverbială…. 🙂 🙂 🙂

                      Apreciază

    kenzaurbo a spus:
    Octombrie 30, 2014 la 2:37 am

    Treaba cu laicurile îmi pare și mai dificilă decât cea cu danezu’… Și asta nu pentru că-s 250 de mii, ci din cauza acelui ‘ veto’- und’ se mai găsește în țara noastră așa ceva?! Ori suntem indiferenți / apatici politic, sau implicați trup(fără suflet) activ. Mai sunt și unii visători, e drept…
    Însă e bine să scrii și nimicuri, chiar dacă-i un fel de a face haz de necaz.

    Toate cele bune, d-șoara psi ( interesantă paranteză… ) , ComiCultural.

    Apreciază

      psi a spus:
      Octombrie 30, 2014 la 2:56 pm

      ha! deci pe-aici ai deschis uşa spre mine, japonezule? 😀
      paranteza, dincolo de frumuseţea versului eminescian, încape totuşi un adevăr dureros, trist: poetul nostru naţional a fost publicat postum, mai exact o sută de poezii are primul volum. pentru mine este ca şi cum caiafa se spălase pe mâinile cu care deschisese înainte uşa „casei de sănătate a doctorului şuţu”….

      Apreciat de 1 persoană

        kenzaurbo a spus:
        Octombrie 30, 2014 la 7:10 pm

        Am postat neglijent- vorba craniului șef de trib, dar cu umor: tre’ analiză pe text ca să priceapa omul , la mine, cui și ce zic- dar mă frapase trimiterea ta la legătura controversată dintre Maiorescu si Eminescu, despre care am mai citit . E regretabil că multe poezii au fost publicate abia postum, e drept, io insă mereu m-am intrebat cât de… anevoiasă tre’ să fie relationarea cu o astfel de personalitate, conștientă de realele ei valențe. E o chestie pur personală, o curiozitate de ordin psihic mai mult, nu că incerc să nivelez vreo injustețe, psi. 🙂

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          Octombrie 30, 2014 la 8:39 pm

          Apropo de Eminescu și de alții ca el: oricum, adevărata lui viață era predestinată să înceapă post-mortem…

          Apreciat de 1 persoană

            kenzaurbo a spus:
            Octombrie 31, 2014 la 12:15 pm

            Mda… iar dacă ar fi putut să-și tranzacționeze durata timpului existenței sale biologice, ar fi cedat in favoarea celui postum- nevoia de durabilitate , de etern a fiecărei ființe umane iși regăsește corespondent in Artă, cumva poate tocmai pentru a anula perisabilul de la nivel individual al societății umane.

            Apreciază

              ComiCultural a răspuns:
              Octombrie 31, 2014 la 2:52 pm

              …și nu numai în artă, căci nu toți ne naștem cu har, dar majoritatea am vrea să ne perpetuăm existența în vreun fel… În ce mă privește, știind că până și umanitatea va pieri la un moment dat, prefer să-mi intensific trăirile cât timp mă ciupesc de obraji și mă doare, căci altă garanție nu am. Restul e ezoteric și incert. Simplificat-simplist vorbind.

              Apreciază

          psi a spus:
          Octombrie 30, 2014 la 10:04 pm

          kenzaurbo, era pur şi simplu literatură…. cu tăiş comicultural! că aşa ne face cc-ul: ne duce cu metafora! las’ că ştie mâţuuu! 😀 😀
          probabil că eminul era cam dus… ca toate geniile. chiar şi iubirea lui pentru momoţi, era cu valuri, dar ca publicist era tăios.

          Apreciază

            ComiCultural a răspuns:
            Octombrie 31, 2014 la 10:58 am

            Cu metafora am lăsat-o mai moale, Psi, sunt bântuit de realism până-n sictirul sufletului! Dar revin eu la anormalitate 🙂 !

            Apreciază

              psi a spus:
              Octombrie 31, 2014 la 11:02 am

              revino-ţi în fire! de mătase! 😀

              Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 30, 2014 la 8:29 pm

      Păi eu am blogul plin de nimicuri ridicate-n rang de adevăruri pure și simple 🙂
      Cu politica o termin aici, că-s plin.
      Dar știu sigur c-o să mă contrazic, c-așa-s io, funcționez (și) pe impulsuri imprevizibile!

      Apreciază

    july a spus:
    Octombrie 30, 2014 la 7:50 am

    De la mine ai 246 de mii de like-uri ! :)))

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 30, 2014 la 8:32 pm

      Ouch! Abia în fața avalanșei tale de likeuri ”246.000 într-unul” îmi dau seama de o eroare impardonabilă: NU MI-AM PUBLICAT PLATFORMA-PROGRAM!… :))

      Apreciază

        july a spus:
        Octombrie 30, 2014 la 11:52 pm

        Din cate vad, nu se poarta platforme decat la incaltaminte :)))

        Apreciază

    Dan a spus:
    Octombrie 30, 2014 la 8:18 pm

    Mihai, la faza asta ești bulangiu, frate !!! Am încercat să votez multiplu și setările blogului tău nu mă lasă. Păi tu așa crezi că se face treaba ???

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      Octombrie 30, 2014 la 8:37 pm

      Apreciez accesul tău de realism, știindu-te atât de aproape profesional și chiar mental de Întâiul marinar al țării.
      Auzi, mă bântuie un coșmar: Băsescu predând cheia Cotrocenilor lui Ponta!! Deviant! Poate, totuși, i-o dă p-aia de la Casa de copii cu dizabilități ! :))

      Apreciat de 1 persoană

        psi a spus:
        Octombrie 31, 2014 la 6:33 pm

        casa de copii cu dizabilităţi? aia de la jilava, zici? :)))))

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          Octombrie 31, 2014 la 8:14 pm

          Ai dreptate, am glumit odios, am jignit copiii! Retrag spusa. Jilava ta e mult mai ontopic.

          Apreciat de 1 persoană

            psi a spus:
            Octombrie 31, 2014 la 11:25 pm

            odiosule! 😀 😀 😀
            hai că suntem ontopic. e plin de mutre groaznice pă feisbuc. mi s-a zburlitără blana de spaimă.

            Apreciază

Lasă un răspuns

