Victorița

Publicat pe Actualizat pe


Baladă populistă într-un act sinucigaș,

                                                                                          de Anonimus Pontanimeni 

(acțiunea începe din momentul în care păstorul de suflete pierdute în diaspore fără de sfârșit, Victor Ponta, își dă seama că . . . pardon, își dă doar duhul. )

 

Oiță bârsană,

De ești Daciană

Și de-o fi să mor

Proscris de popor,

Să spui lui Johann

Și lui Corlățean

(Și, chiar de-i în van,

Și lui Meleșcan.

Iar peste vreun an

Și lui Tăricean. . .)

Ca să mă îngroape,

”Câinii” să mă ”sape”,

Să fiu încolțit,

Să fiu surghiunit

De turma de (v)oi

Răpus în război,

Ca-n mintea viața de-apoi,

Să fiu tot cu voi!

 

Iar tu, cu umor,

Să le spui și lor,

Să le spui curat

Că m-am încurcat

Cu o baroneasă,

De viță . . . culeasă,

Fată de baron

Crescut de Ion*.

Soarele și luna

Plagiau cununa;

Brazii venetici

I-am avut complici.

Preoți, șuții tari,

Șulfe și șperțari,

Cu Johannis zece!!!

Brrrr. . . deja sunt rece!. . .

 

* Ion Iliescu, baciul tuturor.

12 gânduri despre „Victorița

    SofiArt a spus:
    Noiembrie 17, 2014 la 5:16 pm

    Ești insațiAbil, ComiCultule! 😀 E clar că de la inconștientul colectiv ți se trage. 😀

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      Noiembrie 17, 2014 la 5:33 pm

      Adevărul e că mi-e o foame de lup mioritic, și o conștientizez individualist 🙂

      Apreciază

    Irina a spus:
    Noiembrie 17, 2014 la 8:34 pm

    L-as propune sa devina imnul de ingropaciune al PSD. Dar deja de aud ritmuri de prohod contemporan dinspre curtea marelui rege. Zic sa le uram „racoare usoara”.

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      Noiembrie 18, 2014 la 11:47 am

      Răcoarea văd că priește din ce în ce mai bine potentaților, Irina, chit că VIP-urile beneficiază de celule confort 0 sporit sau chiar lux … devine un lux să ajungi la ”răcoare” 🙂

      Apreciază

    psi a spus:
    Noiembrie 19, 2014 la 11:42 am

    foame de lup mioritic? măăăi…. te-au pontaminat şi pe tine, văz… 😀 😀 😀

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      Noiembrie 19, 2014 la 3:38 pm

      Pontaminat? Io mă simt taman invers. BaschetbaLupul de Ponta, tot mai mișcă ?! 🙂

      Apreciază

        psi a spus:
        Noiembrie 19, 2014 la 3:39 pm

        ş-a luat conced. se gândeşte în linişte la buget! 😀 coşmarul vieţii lui…

        Apreciază

    adelinailiescu a spus:
    Noiembrie 19, 2014 la 8:02 pm

    Pe feisbuc vine-un nemtulica,
    Inalt la stat, cu gura mica,
    Privind cu ochii de hiena
    Ca teutonul prin viziera.
    Sunt, frate, neam domnesc, sasesc
    Vreau tara sa ti-o randuiesc,
    Deci votul sa mi-l dai!
    Caci sunt si eu la fel ca voi,
    Acelasi numar de nevoi:
    Vreo „sase cai frumosi”, Ion,
    Eu, sase case. Ghinion!…
    Dar, de ma mut la Cotroceni,
    Imi readuc vitejii mei:
    Pe Blaga, buldogul cela vorbitor,
    Ce mi-a fost sfetnic si sufleor,
    Si pe Predoiu cel peltic
    Fost candidat, acum nimic,
    Pe Boc cel mic dar bun la coasa
    Si pe Roberta cea virtuasa…
    Iar Udrea, de o vrea si ea,
    Promit s-o pun da-a dreapta mea
    Si vor canta in cor cu mine:
    Romanii, asa-i ca traiti bine?

    Sa nu dai cu pietre, te rog, dar nu m-am putut abtine. Traiasca opozitia constructiva! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

      ComiCultural a răspuns:
      Noiembrie 19, 2014 la 11:04 pm

      Cum să dau cu pietre în cineva care își biciuie creativitatea? Doar dacă l-ar reactiva și pe ”Pietre Roman”, atunci aș împietri toată România cu un strigăt de mânie! Trăiască opoziția obstructivă! 🙂

      Apreciază

        ComiCultural a răspuns:
        Noiembrie 19, 2014 la 11:11 pm

        Sper să nu fiu greșit înțeles: pentru mine, ”a-ți biciui creativitatea” înseamnă ”a-ți explora cu râvnă potențele”. E o expresie pe care am mai folosit-o într-un articol, așa mi-a venit la mână…

        Apreciază

          adelinailiescu a spus:
          Noiembrie 20, 2014 la 11:46 am

          P. Roman nu se reactiveaza, doar se vopseste ca sa para vesnic cuceritor al fetelor de la Apaca! „)
          Singura obstructie pe care o resimt e obstructia nazala cand sta sa-mi pice mucu-n gura. 🙂
          Maestre, e o placere sa ma duelez cu tine, doar ca e un fel de „arta pentru arta”, ca arta cu tendinte n-am de unde, sunt antiPSD-ista!

          Apreciază

            ComiCultural a răspuns:
            Noiembrie 20, 2014 la 11:51 am

            Plăcerea-i de ambele părți (era să zic ale eșichierului politic, dar nu suntem pe poziții antagoniste, nici măcar politic!).
            Și nu văd duelul, nici obstrucția, nici nu le provoc (măcar la modul conștient) 🙂 .
            Oh, încă o tanti ”anti-” ! Și eu mi-s – ”anti-tot” și pentru asta n-am antidot ! 🙂 Poate mă convinge Johannis în anii ce vor veni să fiu și nițel ”pro-”, deși………………….

            Apreciază

Lasă un răspuns

