NecroBlog

Publicat pe Actualizat pe


Înainte de a asista neputincios la sucombarea blog(spot)-ului meu de săptămâna trecută, am apucat să-i fac un ultim ”print screen”.
A murit frumos, gândindu-mă că ultimul articol a fost o dedicație de 1 Iunie către fiul meu:

 

comicultural trecut in nefiinta

 (Hmmm. . . Ultima replică a țâncului meu a fost de-a dreptul on-topic . . .)

Blogul n-a arătat chiar rău cât a fost în viață, prin comparație cu inexpresivitatea cadaverică de acum:

 

Blogul a fost eliminat

 

Oamenii își înmormântează câinii, pisicile, broaștele țestoase, porcii de Guineea. De ce n-aș organiza și eu o procesiune de comemorare a unei entități incorporale, dar atât de îmbibate de spiritualitatea mea încă vie ?!

Mi-am amintit că, anul acesta, cu 3 zile înainte de Paști, în cutia de scrisori mi-a apărut un pliant publicitar al unei firme prestatoare de servicii funerare. ( Nu credeam că voi avea nevoie atât de curând de serviciile lor 😥  happy)

Dar despre asta voi scrie în articolul următor.

(Notă: nu m-am ținut de cuvânt. Am amânat continuarea articolului)

27 de gânduri despre „NecroBlog

    psi a spus:
    iunie 9, 2014 la 5:01 pm

    important este că ai back up la toată munca ta. eu aşa zic. iar ce a fost în urmă, acolo să rămână. priveşte înainte cu bucurie, eu aşa zic. 🙂

    Apreciază

    Sonia a spus:
    iunie 9, 2014 la 5:16 pm

    Eu ce să zic? Regele a murit. Trăiască regele! 🙂

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 9, 2014 la 7:21 pm

      Murim cu toții zi de zi, renaștem iar în zori de zi. (vorbă mai adâncă n-am putut scoate, fântâna cuvintelor mi-e oareșcum secată)

      Apreciază

    vavaly a spus:
    iunie 9, 2014 la 9:25 pm

    offf, bine ai revenit. daca ma intrebi pe mine ( desi nu cred ca stai tu sa ma intrebi tocmai pe mine) eu ma bucur ca esti aici, mai in cartierul meu. asa te vad mai usor si-ti mai dau si cate o strigatura, mai imprumutam o cana de zahar. prea stateai la vila cu ziduri inalte si greu accesibile… dar m-am infiorat cand am auzit ce intamplare ti s-a intamplat….

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 10, 2014 la 9:13 am
      • offf, înseamnă că tot răul e-nspre bine, m-am mutat de la periferie un pic mai semi-central ! merci de trecere și … ne-om trece împreună prin online-ul ăsta din ce în ce mai încâlcit
      • în rest, trecutul e-n spate, deși eu mă uit mai mereu spre trecut, că de-acolo îmi trag sevele

      Apreciază

    roxdumitrache a spus:
    iunie 10, 2014 la 10:45 am

    Sus inima! Imi placea imaginea blogului tau. Dar, daca „Regele a murit!” (adica blogul a fost furat) strigam „Traiasca regele!” adica, traiasca noul blog!

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 11, 2014 la 7:02 am

      Trăi-r-ar!
      Despre imagine. însă, mai am încă circumspecții, WordPress nu-mi lasă loc pentru tot ce aș vrea eu. Dar nemulțumitului i se poate lua darul…

      Apreciază

        roxdumitrache a spus:
        iunie 11, 2014 la 7:50 am

        Fereasca Sfantul! O bata la un car de oale ajunge! Un furtisag per blog, domnule! Trebuie sa fie rationalizat si furtul de bloguri…

        Apreciază

    Sorina a spus:
    iunie 10, 2014 la 9:12 pm

    Da’ cu calu’ ce-ai avut?! (Scuze, am lipsit de la ora de informare! 😦 )
    Nu stiu ce s-a intamplat… dar stiu ca orice sfarsit inseamna un nou inceput… asa ca… sa-ti fie intr-un ceas bun! 🙂

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 11, 2014 la 7:03 am

      Calul caută ”ceasul bun”.
      Fie-ți și ție
      Dublu decât mie!

      Apreciază

        Sorina a spus:
        iunie 12, 2014 la 7:57 pm

        Amin, bun sa ne fie! 🙂
        Nu stiu ce ti s-a intamplat… dar un lucru bun tot exista: aici pot sa iti comentez! 😀

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          iunie 12, 2014 la 8:08 pm

          Ce să mi se întâmple, ce scriam anterior: cineva mi-a spart gmailul, iar cum blogul era legat de gmail, am pierdut și contactul cu blogul. Un fleac: m-a hackerit.
          DAR GATA CU AUTOVICTIMIZAREA!

          Apreciază

            Sorina a spus:
            iunie 13, 2014 la 7:26 pm

            😦 Invata-ti lectia si mergi mai departe! Nu lasa raul sa te ingenuncheze! 😉

            Apreciază

    lotusull a spus:
    iunie 11, 2014 la 11:21 am

    Mna, se spune ca orice pierdere trebuie jelita/ plansa.
    Jelitul e parte din acel proces firesc al doliului ce daca e parcurs cum trebuie duce spre vindecare.
    Pe langa porcusori de Guineea, broaste testoase, catei, bloguri, persoane in carne si oase mai adauga si-un serial. Vorbesc serios 🙂 Am suferit cumplit cand am terminat de vazut Lie to Me. Am tot tras de el, am tot amanat ultimul episod, dar intr-un final a trebuit sa accept ca e gata si cine stie cand si daca s-o mai turna un alt sezon. Am inserat ( strategic? 🙂 ) chestia asta cu Lie to Me ptr ca-mi parea prea sec un comentariu despre pierdere, doliu si optional vindecare.

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 11, 2014 la 3:42 pm

      Eu fac haz moderat de aproape orice, așa că ”doliul” meu după blog este semi-pamfletar.
      Am văzut și eu vreo două sezoane din ”Lie to me”, merită! Și nu fi tristă că s-a terminat: vine în curând campania electorală. ”Lie to me” la scară națională.

      Apreciat de 1 persoană

        lotusull a spus:
        iunie 11, 2014 la 10:00 pm

        He, he – da, va fi distractiva si campania asta electorala 🙂
        Dupa ce-am terminat cu Lie To Me m-am dus pe fir. Si-am aflat de Paul Ekman – un cercetator specializat in psihologia expresiilor faciale, a emotiilor si a minciuni. Domnul cu pricina a fost consultant de specialitate al serialulului mentionat. Na si dupa ce-am citit si analizat cartile lui m-am apucat de studiat ” mecle „. Primele ce mi-au iesit in cale au fost chiar afisele apartinand unor diverse partide. Nici n-ai idee cat m-am amuzat zgaiindu-ma la ele 🙂 Poate cu alta ocazie o sa-ti povestesc despre zambetul Duchenne – asa sa te distrezi si tu si sa afli cati din cei ce-ti zambesc chiar o fac din suflet.
        P.S. Cred ca stiu cam cum e cu semi-pamfletar si hazul acela – 🙂

        Apreciază

    Ce mai face lumea | a spus:
    iunie 13, 2014 la 12:09 am

    […] a sucombat. Nu-l citeam, nu știu despre ce era vorba pe el dar în screenshot-ul din necrolog arată bine. Adică arăta. Că acum nu mai e. L-a șters un hacker, care i-a spart și contul de […]

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 13, 2014 la 8:41 am

      Mesajul tău fracționat mă ”confuzează” :). Dar merci de efort!
      N-ai pierdut nimic, necitindu-mă. Știi cîți sunt ca tine și trăiesc bine merci 🙂 ?

      Apreciază

      Lotus a spus:
      iunie 13, 2014 la 7:46 pm

      „Mesajul fracționat” de mai sus este un trackback. Adică, am scris un articol pe blogul meu și am pus în el un link spre postarea asta. Ca urmare, ție îți apare aici, sub formă de comentariu, un mic fragment din ce-am scris eu acolo despre tine. La numele comentatorului apare titlul articolului meu, cu link spre el. Chestia asta se face automat, ca să știi că cineva te-a bârfit în curtea lui.

      Bun venit pe WordPress! 🙂

      Apreciază

        ComiCultural a răspuns:
        iunie 13, 2014 la 8:56 pm

        Ohooo, mata ești un izvor de utilități de neprețuit pe teme WP, constat. Merci de implicare! Ai un blog de neevitat.

        Apreciază

    Adriana a spus:
    iunie 18, 2014 la 6:03 pm

    …acum, să inteleg si eu, ai sau nu ai dublura la tot ce ai scris pana in momentul furtişagului că mie incă imi dă cu virgula şi tare mă intreb cine n-o fi avut de lucru sa faca minunea asta? Cât despre WP te deprinzi repede şi vei cunoaste oameni noi, e o invârteală pe aici…de nici nu ştii cum te lovesti de lucruri faine. Succes.

    Apreciază

      ComiCultural a răspuns:
      iunie 18, 2014 la 7:07 pm

      Am dublură la 90% dintre articole.
      Dar să îți zic ceva tare: azi dimineață reapăruse vechiul blog! Mi-am accesat și vechea adresă de gmail, cu vechea parolă!! Gmailul meu era acum setat pe o limbă arabă !!! Și am zis ”gata, n-a găsit nimic de interes pentru el, acum mi-a dat blogul și mailul înapoi”…
      Acum 5 minute, reaccesez blogul din nou și… stupoare: a dispărut iar! Și am avut la dispoziție 10 ore să schimb parola, dar n-am făcut-o!!…
      Acum aștept: poate își dă seama că n-are nimic de câștigat de pe urma mea…

      Apreciază

        Adriana a spus:
        iunie 18, 2014 la 7:12 pm

        …ioi, esti in zona crepusculara.Oricum ne-ai dat, fără să vrei, o lectie tuturor să ne securizăm blogul.

        Apreciază

          ComiCultural a răspuns:
          iunie 18, 2014 la 7:15 pm

          Mai degrabă ați asistat la o lecție neînvățată de mine: după ce am rămas corigent la securitate, mi s-a mai dat o șansă și n-am profitat de ea!… Am rămas, deci, repetent.

          Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.